Ένωση Ιδιοκτητών Ακινήτων Ν. Αχαϊας
Μιαούλη 43-45, 26 222, Πάτρα
Τηλ: 2610 622800, Fax: 2610 622700
Στο 9,1% ο Τιμάριθμος τον Οκτώβριο 2022, μόλις 0,02 η επίπτωση των ενοικίων κατοικιών στον Δ.Τ.Κ.!
  • Μειώθηκε περαιτέρω ο Τιμάριθμος για το μήνα Οκτώβριο, στο 9,1%. Ενώ η φιλολογία για τεράστιες αυξήσεις ενοικίων συνεχίζεται, με την επίμονη προβολή μεμονωμένων "προβοκατόρικων" περιπτώσεων, κάτι που ζημιώνει τους ίδιους τους ενοικιαστές, η ΕΛΣΤΑΤ διαπιστώνει ότι η επίπτωση των ενοικίων κατοικιών στον Δείκτη Τιμών Καταναλωτή ήταν μόλις 0,02% !!! Η αύξηση του Δ.Τ.Κ. οφείλεται στις αυξήσεις στις εξής ομάδες:
  • *8,6% στην ομάδα «Ξενοδοχεία- Καφέ- Εστιατόρια», λόγω αύξησης κυρίως των τιμών σε: εστιατόρια- ζαχαροπλαστεία- καφενεία- κυλικεία, ξενοδοχεία- μοτέλ- πανδοχεία.
  • *4,2% στην ομάδα «’Αλλα αγαθά και υπηρεσίες», λόγω αύξησης κυρίως των τιμών σε: κομμωτήρια και καταστήματα προσωπικής φροντίδας, άλλα είδη ατομικής φροντίδας.

    2. Από τη μείωση του δείκτη κατά:

    *2% στην ομάδα «Επικοινωνίες», λόγω μείωσης κυρίως των τιμών σε: τηλεφωνικό εξοπλισμό κινητών τηλεφώνων, τηλεφωνικές υπηρεσίες.

    Ενώ, ο γενικός δείκτης παρουσίασε μείωση 1,2% τον Οκτώβριο 2022 σε σύγκριση με τον Σεπτέμβριο 2022, έναντι αύξησης 1,5% που σημειώθηκε κατά την αντίστοιχη σύγκριση του προηγούμενου έτους.

    Όσον αφορά στον εναρμονισμένο πληθωρισμό, αυτός αυξήθηκε 9,5% τον Οκτώβριο εφέτος, έναντι αύξησης 2,8% που σημειώθηκε τον Οκτώβριο πέρυσι. Σε μηνιαία σύγκριση, ο εναρμονισμένος δείκτης παρουσίασε μείωση 1,2%, έναντι αύξησης 1,1% που σημειώθηκε κατά την αντίστοιχη σύγκριση του προηγούμενου έτους.

    Ειδικότερα, στο 9,1% διαμορφώθηκε ο πληθωρισμός τον Οκτώβριο, από 12% τον Σεπτέμβριο, σύμφωνα με τα στοιχεία που ανακοίνωσε η Ελληνική Στατιστική Αρχή (ΕΛΣΤΑΤ).

    Ανατιμήσεις καταγράφηκαν, σε όλη τη γκάμα των προϊόντων και υπηρεσιών, εκτός από τις τηλεφωνικές υπηρεσίες.

    Ειδικότερα, μέσα σε ένα έτος οι τιμές αυξήθηκαν σε: Φυσικό αέριο (68,4%), Στερεά καύσιμα (23,3%), Πετρέλαιο θέρμανσης (20,8%), Καύσιμα και λιπαντικά (17,8%) και Ηλεκτρισμό (7,4%). Στο λεγόμενο «καλάθι του νοικοκυριού», ανατιμήσεις υπήρξαν σε: Γαλακτοκομικά και αυγά (24,2%), Ψωμί και δημητριακά (19,3%), Κρέατα γενικά (17,3%), Έλαια και λίπη (16,6%), Καφέ- κακάο- τσάι (13,4%), Λαχανικά γενικά (13,2%), Λοιπά τρόφιμα (12%), Μεταλλικό νερό- αναψυκτικά- χυμούς φρούτων (6,1%), Ζάχαρη- σοκολάτες- γλυκά- παγωτά (6,1%), Αλκοολούχα ποτά μη σερβιριζόμενα (5,4%), Φρούτα γενικά (3,9%) και Ψάρια γενικά (2,4%). Ενώ, στα υπόλοιπα προϊόντα και τις υπηρεσίες υπήρξαν ανατιμήσεις σε: Ένδυση και υπόδηση (5,4%), Ενοίκια κατοικιών (1,6%), Επισκευή και συντήρηση κατοικίας (4,2%), Υπηρεσίες κοινοχρήστων (1,5%), Έπιπλα και διακοσμητικά είδη (5,7%), Οικιακές συσκευές και επισκευές (5,6%), Υαλικά- επιτραπέζια σκεύη και σκεύη οικιακής χρήσης (6,8%), Είδη άμεσης κατανάλωσης νοικοκυριού (16,1%), Οικιακές υπηρεσίες (8%), Φαρμακευτικά προϊόντα (5,9%), Ιατρικά προϊόντα (3,2%), Ιατρικές- οδοντιατρικές και παραϊατρικές υπηρεσίες (1,4%), Νοσοκομειακή περίθαλψη (0,6%), Αυτοκίνητα καινούργια (12,3%), Αυτοκίνητα μεταχειρισμένα (19,4%), Μοτοποδήλατα- μοτοσικλέτες (8,4%), Ανταλλακτικά και αξεσουάρ αυτοκινήτου (10,3%), Συντήρηση και επισκευή εξοπλισμού προσωπικής μεταφοράς (2,8%), Μεταφορά επιβατών με ταξί (32,9%), Μεταφορά επιβατών με αεροπλάνο (30,6%), Μεταφορά επιβατών με πλοίο (26,7%), Διαρκή αγαθά αναψυχής και πολιτισμού (3,9%), Μικρά είδη αναψυχής- άνθη- κατοικίδια ζώα (2,6%), Κινηματογράφους- θέατρα (14,3%), Γραφική ύλη και υλικά σχεδίασης (9,6%), Πακέτο διακοπών (12%), Πρωτοβάθμια εκπαίδευση (2,4%), Δευτεροβάθμια εκπαίδευση (2,5%), Εστιατόρια- ζαχαροπλαστεία- καφενεία- κυλικεία (7%), Ξενοδοχεία- μοτέλ- πανδοχεία (20,2%), Κομμωτήρια και καταστήματα προσωπικής φροντίδας (2,7%) και ‘Αλλα είδη ατομικής φροντίδας (8,4%).

    Μεταξύ Οκτωβρίου και Σεπτεμβρίου, οι τιμές μειώθηκαν σε Φυσικό αέριο (52,8%), Πετρέλαιο θέρμανσης (11,2%) και Ηλεκτρισμό (2,9%), ωστόσο αυξήθηκαν σε Πετρέλαιο κίνησης (11,2%) και Καύσιμα αυτοκινήτου- βενζίνη (2,3%). Στο «καλάθι του νοικοκυριού, ανατιμήσεις υπήρξαν σε: Ζυμαρικά (7,2%), Λαχανικά νωπά (5,5%), Πατάτες (3,5%), Γάλα νωπό πλήρες (3,4%), Ψωμί (2%), Αρνί και κατσίκι (2%), Τυριά (1,8%), Φρούτα νωπά (1,4%), Ελαιόλαδο (1,3%), Χοιρινό (1%) και Μοσχάρι (0,8%), ενώ μειώθηκαν οι τιμές σε Ψάρια νωπά (3,6%). Στην υπόλοιπη γκάμα των προϊόντων και υπηρεσιών, καταγράφηκαν ανατιμήσεις σε: Ένδυση και υπόδηση (3,5%), Ενοίκια κατοικιών (0,5%), Είδη άμεσης κατανάλωσης νοικοκυριού (1%), Οικιακές υπηρεσίες (5,5%), Αυτοκίνητα καινούργια (0,8%), Αυτοκίνητα μεταχειρισμένα (3%), Μεταφορά επιβατών με αεροπλάνο (1,7%), Εστιατόρια- ζαχαροπλαστεία- καφενεία (0,5%) και Κομμωτήρια και καταστήματα προσωπικής φροντίδας (1,5%). Στον αντίποδα, οι τιμές μειώθηκαν σε Ξενοδοχεία- μοτέλ- πανδοχεία (7,7%).

    Όπως ανακοίνωσε η ΕΛΣΤΑΤ, από τη σύγκριση του γενικού δείκτη τιμών καταναλωτή τον Οκτώβριο 2022 με τον αντίστοιχο δείκτη του Οκτωβρίου 2021 προέκυψε αύξηση 9,1%, έναντι αύξησης 3,4% που σημειώθηκε κατά την αντίστοιχη σύγκριση το 2021 με το 2020.

    Η αύξηση αυτή προήλθε κυρίως από τις μεταβολές στις ακόλουθες ομάδες αγαθών και υπηρεσιών:

    1. Από τις αυξήσεις των δεικτών κατά:

    *14,8% στην ομάδα «Διατροφή και μη αλκοολούχα ποτά», λόγω αύξησης κυρίως των τιμών σε: ψωμί και δημητριακά, κρέατα (γενικά), ψάρια (γενικά), γαλακτοκομικά και αυγά, έλαια και λίπη, φρούτα (γενικά), λαχανικά (γενικά), ζάχαρη- σοκολάτες- γλυκά- παγωτά, λοιπά τρόφιμα, καφέ- κακάο- τσάι, μεταλλικό νερό- αναψυκτικά- χυμούς φρούτων.

    *2,2% στην ομάδα «Αλκοολούχα ποτά και καπνός», λόγω αύξησης κυρίως των τιμών στα αλκοολούχα ποτά (μη σερβιριζόμενα).

    *5,4% στην ομάδα «Ένδυση και υπόδηση», λόγω αύξησης των τιμών στα είδη ένδυσης και υπόδησης.

    *11,2% στην ομάδα «Στέγαση», λόγω αύξησης κυρίως των τιμών σε: ενοίκια κατοικιών, επισκευή και συντήρηση κατοικίας, υπηρεσίες κοινοχρήστων, ηλεκτρισμό, φυσικό αέριο, πετρέλαιο θέρμανσης, στερεά καύσιμα.

    *10,6% στην ομάδα «Διαρκή αγαθά- Είδη νοικοκυριού και υπηρεσίες», λόγω αύξησης κυρίως των τιμών σε: έπιπλα και διακοσμητικά είδη, οικιακές συσκευές και επισκευές, υαλικά- επιτραπέζια σκεύη και σκεύη οικιακής χρήσης, είδη άμεσης κατανάλωσης νοικοκυριού, οικιακές υπηρεσίες.

    *2,7% στην ομάδα «Υγεία», λόγω αύξησης κυρίως των τιμών σε: φαρμακευτικά προϊόντα, ιατρικά προϊόντα, ιατρικές, οδοντιατρικές και παραϊατρικές υπηρεσίες, νοσοκομειακή περίθαλψη.

    *13,8% στην ομάδα «Μεταφορές», λόγω αύξησης κυρίως των τιμών σε: καινούργια αυτοκίνητα, μεταχειρισμένα αυτοκίνητα, μοτοποδήλατα- μοτοσικλέτες, ανταλλακτικά και αξεσουάρ αυτοκινήτου, καύσιμα και λιπαντικά, συντήρηση και επισκευή εξοπλισμού προσωπικής μεταφοράς, εισιτήρια μεταφοράς επιβατών με ταξί, εισιτήρια μεταφοράς επιβατών με αεροπλάνο, εισιτήρια μεταφοράς επιβατών με πλοίο.

    *2,5% στην ομάδα «Αναψυχή- Πολιτιστικές δραστηριότητες», λόγω αύξησης κυρίως των τιμών σε: διαρκή αγαθά αναψυχής και πολιτισμού, μικρά είδη αναψυχής- άνθη- κατοικίδια ζώα, κινηματογράφους-θέατρα, γραφική ύλη και υλικά σχεδίασης, πακέτο διακοπών. Μέρος της αύξησης αυτής αντισταθμίστηκε από τη μείωση κυρίως των τιμών σε οπτικοακουστικό εξοπλισμό- υπολογιστές- επισκευές.

    *2% στην ομάδα «Εκπαίδευση», λόγω αύξησης κυρίως των τιμών σε: δίδακτρα πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, δίδακτρα δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

  • ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2022. Στο 12,1% “σκαρφάλωσε” ο πληθωρισμός στην Ελλάδα τον Σεπτέμβριο, σύμφωνα με τα στοιχεία που ανακοίνωσε η Eurostat. Ένα μήνα πριν, τον Αύγουστο, ο ετήσιος πληθωρισμός στη χώρα μας διαμορφώθηκε στο 11,4%, σύμφωνα με την Ελληνική Στατιστική Αρχή, και στο 11,2%, σύμφωνα με τη Eurostat. Συνολικά στην ευρωζώνη ο πληθωρισμός ανήλθε τον Σεπτέμβριο στο 10,0%, από 9,1% που ήταν τον Αύγουστο. Από τα υπόλοιπα κράτη, τον υψηλότερο ετήσιο πληθωρισμό καταγράφουν η Εσθονία (24,2%), η Λιθουανία (22,5%), η Λετονία (22,4%) και η Ολλανδία (17,1%).

  • Όπως προκύπτει από τα στοιχεία της Eurostat οι τιμές ενέργειας αυξήθηκαν 40,8% τον Σεπτέμβριο -από 38,6% τον Αύγουστο, ενώ οι τιμές τροφίμων, αλκοόλ, καπνού κατά 11,8% -έναντι 10,6 τον Αύγουστο). 

  • ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2022

  • Σε πολύ υψηλά επίπεδα κινήθηκε ο πληθωρισμός, καθώς σύμφωνα με τα στοιχεία που ανακοίνωσε η ΕΛΣΤΑΤ, τον Αύγουστο ανήλθε στο 11,4% -συγκριτικά με έναν χρόνο πριν- ενώ τον Ιούλιο είχε διαμορφωθεί στο 11,6%.

  • Παρά τη μικρή αποκλιμάκωση στον ρυθμό ανόδου του πληθωρισμού, τους τελευταίους 12 μήνες καταγράφηκαν σημαντικές ανατιμήσεις τόσο στον τομέα της ενέργειας, όσο και στη διατροφή, το πακέτο διακοπών και τις υπηρεσίες. Ειδικότερα, υπήρξαν αυξήσεις τιμών σε Φυσικό αέριο (261,3%), Πετρέλαιο θέρμανσης (65,1%), Ηλεκτρισμό (38,5%), Καύσιμα και λιπαντικά (21,5%) και Στερεά καύσιμα (11,4%).

  • Η ΠΟΜΙΔΑ επισημαίνει ότι σε μιά εποχή όπου βρίθουν καθημερινά τα δημοσιεύματα περί δήθεν δραματικής αύξησης των ενοικίων κατοικιών, βασισμένα σε ελάχιστο αριθμό "προβοκατόρικων" αγγελιών μισθώσεων, κατά το ίδιο διάστημα, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ  η αύξηση στα ενοίκια κατοικιών ήταν μόνον 0,8% και η επίπτωση των ενοικίων κατοικιών στην αύξηση του Γενικού Δείκτη Τιμών Καταναλωτή ήταν μόλις 0,03%! Παρόλα ταύτα, στην ομάδα "Στέγαση" της ΕΛΣΤΑΤ αναφέρεται  αύξηση 31,4% για την οποία ως πρώτος υπαίτιος αναγράφεται η αύξηση των ενοικίων κατοικιών, ενώ στην πραγματικότητα η επιβάρυνση στην ομάδα αυτή προέρχεται από την αύξηση του ηλεκτρισμού (70,4%), του πετρελαίου θέρμανσης (65,1%), του φυσικού αερίου (117,7%) και των στερεών καυσίμων (8,1%) !!! Δείτε τα επίσημα στοιχεία στον παρακάτω αναλυτικό πίνακα μηνός Ιουνίου της ΕΛΣΤΑΤ:

  • Στο λεγόμενο «καλάθι της νοικοκυράς», ανατιμήσεις καταγράφηκαν σε Έλαια και λίπη (25,5%), Ψωμί και δημητριακά (18,5%), Γαλακτοκομικά και αυγά (18%), Κρέατα γενικά (17,1%), Καφέ- κακάο- τσάι (12,5%), Λοιπά τρόφιμα (11,4%), Λαχανικά γενικά (7,9%), Ζάχαρη- σοκολάτες- γλυκά- παγωτά (6,3%), Μεταλλικό νερό- αναψυκτικά- χυμούς φρούτων (5,5%), Αλκοολούχα ποτά μη σερβιριζόμενα (4,3%), Ψάρια γενικά (3,7%) και Φρούτα γενικά (1,7%).
  • Επίσης, ανατιμήσεις σημειώθηκαν στα εξής: Μεταφορά επιβατών με αεροπλάνο (71,4%), Μεταφορά επιβατών με ταξί (32,9%), Μεταφορά επιβατών με πλοίο (25,4%), Ξενοδοχεία- μοτέλ- πανδοχεία (16,4%), Αυτοκίνητα μεταχειρισμένα (15,9%), Κινηματογράφους- θέατρα (13,9%), Είδη άμεσης κατανάλωσης νοικοκυριού (13,6%), Αυτοκίνητα καινούργια (12,9%), Πακέτο διακοπών (12,6%), ‘Αλλα είδη ατομικής φροντίδας (8,1%), Ανταλλακτικά και αξεσουάρ αυτοκινήτου (8%), Γραφική ύλη και υλικά σχεδίασης (8%), Υαλικά- επιτραπέζια σκεύη και σκεύη οικιακής χρήσης (7,3%), Έπιπλα και διακοσμητικά είδη (7,1%), Μοτοποδήλατα- μοτοσικλέτες (6,6%), Οικιακές συσκευές και επισκευές (5,4%), Οικιακές υπηρεσίες (5,4%), Φαρμακευτικά προϊόντα (5,2%), Εστιατόρια- ζαχαροπλαστεία- καφενεία (5%), Διαρκή αγαθά αναψυχής και πολιτισμού (4,4%), Ιατρικά προϊόντα (3,8%), Μικρά είδη αναψυχής- άνθη- κατοικίδια ζώα (3%), Επισκευή και συντήρηση κατοικίας (3%), Ένδυση και υπόδηση (2,7%), Συντήρηση και επισκευή εξοπλισμού προσωπικής μεταφοράς (2,2%), Ιατρικές, οδοντιατρικές και παραϊατρικές υπηρεσίες (1,6%), Δευτεροβάθμια εκπαίδευση (1,4%), Κομμωτήρια και καταστήματα προσωπικής φροντίδας (1,2%), Νοσοκομειακή περίθαλψη (1,1%), Ενοίκια κατοικιών (0,8%) και Υφαντουργικά προϊόντα οικιακής χρήσης (0,1%).

    Ενώ, μεταξύ Αυγούστου και Ιουλίου, στην ενέργεια σημειώθηκαν ανατιμήσεις σε Φυσικό αέριο (42,8%) και Στερεά καύσιμα (2,3%). Αντίθετα, οι τιμές μειώθηκαν σε Ηλεκτρισμό (11%) και Καύσιμα και λιπαντικά (7,9%). Παράλληλα, συνεχίστηκαν οι αυξήσεις τιμών σε Παγωτά (6,2%), Φαρμακευτικά προϊόντα (5,7%), Σάλτσες- καρυκεύματα (5%), Αλλαντικά (3,9%), Γαλακτοκομικά και αυγά (2,5%), Είδη άμεσης κατανάλωσης νοικοκυριού (2,3%), Καφέ (1,9%), Χοιρινό (1,6%), Μοσχάρι (1,5%), Λαχανικά διατηρημένα ή επεξεργασμένα (1,5%), ‘Αλλα είδη ατομικής φροντίδας (1,5%), Φρούτα νωπά (1,3%), Ψωμί και δημητριακά (1,2%), Ψάρια γενικά (0,9%), Νοσοκομειακή περίθαλψη (0,5%), Εστιατόρια- ζαχαροπλαστεία- καφενεία (0,5%) και Αυτοκίνητα καινούργια (0,4%).

     

    Σύγκριση Αυγούστου 2022 με Αύγουστο 2021

    Η αύξηση του Γενικού ΔΤΚ κατά 11,4% τον μήνα Αύγουστο 2022, σε σύγκριση με τον αντίστοιχο Δείκτη του Αυγούστου 2021, προήλθε κυρίως από τις μεταβολές στις ακόλουθες ομάδες αγαθών και υπηρεσιών:
    1. Από τις αυξήσεις των δεικτών κατά:
    • 13,2% στην ομάδα Διατροφή και μη αλκοολούχα ποτά, λόγω αύξησης κυρίως των τιμών σε: ψωμί και δημητριακά, κρέατα (γενικά), ψάρια (γενικά), γαλακτοκομικά και αυγά, έλαια και λίπη, φρούτα (γενικά), λαχανικά (γενικά), ζάχαρη–σοκολάτες–γλυκά–παγωτά, λοιπά τρόφιμα, καφέ–κακάο–τσάι, μεταλλικό νερό–αναψυκτικά–χυμούς φρούτων.
    • 1,8% στην ομάδα Αλκοολούχα ποτά και καπνός, λόγω αύξησης κυρίως των τιμών στα αλκοολούχα ποτά (μη σερβιριζόμενα).
    • 2,7% στην ομάδα Ένδυση και υπόδηση, λόγω αύξησης των τιμών στα είδη ένδυσης και υπόδησης.
    • 31,4% στην ομάδα Στέγαση, λόγω αύξησης κυρίως των τιμών σε: ενοίκια κατοικιών (!!!), επισκευή και συντήρηση κατοικίας,ηλεκτρισμό, φυσικό αέριο, πετρέλαιο θέρμανσης, στερεά καύσιμα.
    • 9,5% στην ομάδα Διαρκή αγαθά–Είδη νοικοκυριού και υπηρεσίες, λόγω αύξησης κυρίως των τιμών σε: έπιπλα και διακοσμητικά είδη, υφαντουργικά προϊόντα οικιακής χρήσης, οικιακές συσκευές και επισκευές, υαλικά–επιτραπέζια σκεύη και σκεύη οικιακής χρήσης, είδη άμεσης κατανάλωσης νοικοκυριού, οικιακές υπηρεσίες.
    • 2,7% στην ομάδα Υγεία, λόγω αύξησης κυρίως των τιμών σε: φαρμακευτικά προϊόντα, ιατρικά προϊόντα, ιατρικές, οδοντιατρικές και παραϊατρικές υπηρεσίες, νοσοκομειακή περίθαλψη.
    • 16,0% στην ομάδα Μεταφορές, λόγω αύξησης κυρίως των τιμών σε: καινούργια αυτοκίνητα, μεταχειρισμένα αυτοκίνητα,μοτοποδήλατα–μοτοσυκλέτες, ανταλλακτικά και αξεσουάρ αυτοκινήτου, καύσιμα και λιπαντικά, συντήρηση και επισκευή εξοπλισμού προσωπικής μεταφοράς, εισιτήρια μεταφοράς επιβατών με ταξί, εισιτήρια μεταφοράς επιβατών με αεροπλάνο, εισιτήρια μεταφοράς επιβατών με πλοίο.
    • 2,3% στην ομάδα Αναψυχή–Πολιτιστικές δραστηριότητες, λόγω αύξησης κυρίως των τιμών σε: διαρκή αγαθά αναψυχής και πολιτισμού, μικρά είδη αναψυχής–άνθη–κατοικίδια ζώα, κινηματογράφους–θέατρα, γραφική ύλη και υλικά σχεδίασης, πακέτο διακοπών. Μέρος της αύξησης αυτής αντισταθμίστηκε από τη μείωση κυρίως των τιμών σε οπτικοακουστικό εξοπλισμό–υπολογιστές–επισκευές.
    • 0,9% στην ομάδα Εκπαίδευση, λόγω αύξησης κυρίως των τιμών στα δίδακτρα δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
    • 6,7% στην ομάδα Ξενοδοχεία–Καφέ–Εστιατόρια, λόγω αύξησης κυρίως των τιμών σε: εστιατόρια–ζαχαροπλαστεία–καφενεία, ξενοδοχεία–μοτέλ–πανδοχεία.
    • 3,7% στην ομάδα Άλλα αγαθά και υπηρεσίες, λόγω αύξησης κυρίως των τιμών σε: κομμωτήρια και καταστήματα προσωπικής φροντίδας, άλλα είδη ατομικής φροντίδας.
    2. Από τη μείωση του δείκτη κατά:
    • 2,2% στην ομάδα Επικοινωνίες, λόγω μείωσης κυρίως των τιμών σε: τηλεφωνικό εξοπλισμό κινητών τηλεφώνων,τηλεφωνικές υπηρεσίες

  • Ειναι απόλυτα σαφές ότι η επίπτωση των ενοικίων κατοικιών στην αύξηση του Γενικού Δείκτη Τιμών Καταναλωτή  (μόλις 0,03%) είναι κυριολεκτικά μηδαμινή. Αυτά προς γνώση όσων ζητούν ενοικιαστασιακά μέτρα στις μισθώσεις ... 

Επιμέλεια κειμένων - Κυριακή Αθανασιάδη, Πάτρα